humle2

KEELA! Snälla kan inte du berätta vilka muskelgrupper du tränar?? Hur delar du upp det? Och hur orkar du? Hur långa pass kör du egentligen? Du är så grym!!

Hej!
Tack snälla : ) Absolut kan jag göra det.

Såhär brukar det se ut. 
Måndag: Axlar + mage ( FAVORITPASSEEEEET! ) 
Tisdag: Rygg + biceps
Onsdag: Bröst + triceps
Torsdag: Rumpa + ben ( HATPASSET! )
Sen börjar jag om igen. Tränar oftast kondition på morgonen och styrka på kvällen. Sen slänger jag in en vilodag när jag känner att jag är trött. Jag har även Poledance en dag i veckan. Eftersom jag delar upp muskelgrupperna så gör det ingenting om jag tränar flera dagar irad. Jag tränar inte samma muskelgrupp dagen efter utan låter den då vila : ) 

Mina cardiopass är mellan 45-90 min långa och mina styrketräningspass är mellan 1-2,5 timmar. Varför så långa? Effektiv tid är förmodligen 2/3 av tiden eftersom jag vilar mellan varje set, jag kör igenom musklerna ordentligt och nästan aldrig vill gå därifrån. Haha. Man behöver absolut inte träna så mycket och så länge, det är bara att jag tycker att det är så pass kul helt enkelt. Jag gillar att känna mig helt paj i musklerna innan jag går därifrån. 

Ibland är ett cardiopass en 6km PW, ibland är det 13km på crosstrainern. Det beror alldeles på hur mycket ork jag har i kroppen. Jag orkar för att jag äter massor av bra mat, sover bra och tycker att det är roligt : ) 

Posted in: Keela - träning

You might also like

Sponsored - Glitter Black Weekend 30% Josephine Qvist - JUL MINGEL MED YANKEE We Are One - ISABELLA JEDLER: "VARFÖR FINNS LÄXOR?" Sandra Lindahl - JULKLAPPSLEKEN Sponsored - Ur&Penn Upp Till 90% Caroline Roxy - Contact

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *